قبل از تاسیس کارخانه و یا راه اندازی مجدد یک واحد صنعتی، تهیه یک طرح جامع توجیهی که در برگیرنده، موضوع های زیر باشد، مهم و حیاتی است:
ارزیابی نیاز بازار هدف به محصول تولیدی
بررسی بازار صادراتی و کشش بازار خارج از کشور
سنجش وضعیت رقبای داخلی و خارجی
تعریف مفهومی ویژگی های محصول تولیدی
ارزیابی فناوری های تولید محصول
انجام محاسبات اقتصادی در خصوص میزان سرمایه گذاری و تحلیل نقطه بازگشت سرمایه
مکان یابی بهینه کارخانه
ارزیابی تاییدیه ها و گواهینامه های مورد نیاز جهت فعالیت
منابع انسانی یک سازمان از جمله مهمترین دارایی های کسب و کار محسوب می گردند که موفقیت یا شکست آن بنگاه اقتصادی به نوعی وابسته به نحوه عملکرد منابع انسانی آن می باشد. از این رو خدمات زیر از سوی شرکت، برای مدیریت بهینه منابع انسانی ارائه می گردد:
ارزیابی و عارضه یابی وضعیت فعلی کارکنان
تعریف نظام ایجاد انگیزه در کارکنان
تهیه طرح جامع مدیریت منابع انسانی
تعریف فرآیند استاندارد استخدام و اخراج پرسنل
استقرار استانداردهای مدیریت منابع انسانی
تعریف نظام ارزیابی کارکنان
ایجاد سیستم آموزشی برای ارتقا مهارت های کارکنان
استقرار سیستم مدیریت دانش و تجارب کارکنان
مدیریت زنجیره تامین در یک کارخانه در واقع در برگیرنده کلیدی ترین فعالیت های مجموعه و تضمین کننده دستیابی به اهداف تعریف شده در زمینه تولید موفق می باشد. از این رو خدمات شرکت برای بهینه سازی و اتوماسیون مدیریت زنجیره تامین، در برگیرنده بخش های زیر در کارخانه می باشد:
مدیریت تامین کنندگان و ارزیابی آنها
مدیریت انبارهای مواد اولیه
مدیریت بخش R&D و طراحی محصول
مدیریت بخش برنامه ریزی تولید
مدیریت بخش تولید
مدیریت بخش کنترل و تضمین کیفیت
مدیریت بخش انبارهای محصول
مدیریت بخش سیستم بازاریابی و فروش
مدیریت بخش ارتباط با مشتریان
یکی از ویژگی هایی که سالها در سطح بین المللی به آن پرداخته شده است، بحث تولید مجازی و یا تولید بدون داشتن کارخانه می باشد. این مفهوم ساده در برگیرنده واگذاری تولید به یک کارخانه دارای ظرفیت خالی برای انجام تولید محصول با برند سفارش دهنده می باشد. خدمات شرکت در بخش تولید مجازی به شرح زیر می باشد:
بازاریابی برای دریافت سفارش در بخش ظرفیت خالی کارخانه
جستجو و ارزیابی کارخانه های دارای ظرفیت خالی برای ارائه سفارش تولید
مدیریت و نظارت بر فرآیند برون سپاری تولید محصول
در راستای اجرای فرآیند مدیریت زنجیره تامین، یکی از وظایف شرکت، تهیه مواد اولیه مصرفی کارخانه ها از منابع داخلی و خارجی می باشد. بدین منظور، فارغ از نوع ماده اولیه مورد نیاز، مشخصات و ویژگی های فنی مورد نظر کارخانه به شرکت اعلام می گردد. شرکت از طریق ارتباطات با تامین کنندگان داخلی و یا از طریق دفتر تجاری خود در اروپا، نسبت به گرفتن استعلام قیمت، اقدام می نماید. استعلام قیمت های دریافت شده مطابق با مشخصات فنی و شرایط پرداختی درخواست کننده، به ایشان ارائه میگردد. در صورت دریافت تایید خریدار، ارتباط مستقیم و بی واسطه بین خریدار و فروشنده برقرار و فروش انجام می پذیرد.حق الزحمه شرکت از طرف فروشنده یا خریدار و یا هردو، مطابق با توافق صورت گرفته، دریافت می گردد.
تامین ماشین آلات تولید به صورت دستگاه، یک خط تولید کامل و یا قطعات مصرفی صنعتی، از منابع داخلی و خارجی، یکی دیگر از خدمات ارائه شده از سوی شرکت می باشد.در راستای این موضوع، ابتدا درخواست های خریدار با مشخصات کامل فنی و ترجیحات برند، از ایشان دریافت میگردد. بخش بازرگانی شرکت از طریق جستجو در تامین کنندگان داخلی و خارجی، بهترین گزینه تامین را شناسایی مینماید.پس از ارائه پیش فاکتور به خریدار و دریافت تایید از سوی ایشان، فرآیند تامین کالا انجام می پذیرد.
در بسیاری از کارخانه ها، ماشین آلات و قطعات یدکی مازادی وجود دارد که مایل به فروش آنها می باشند. از آنجایی که این کالاها تنها در صورتی با قیمت مناسب فروش می رود، که خریدار تخصصی آن یافت شود، اقدامات شرکت در جهت فروش این لوازم به شرح زیر می باشد:
فرآیند خرید کارخانه جدید، دارای ویژگی ها و پیچیدگی های مربوط به خود می باشد که عدم توجه دقیق به آن، می تواند منجر به شکست فرآیند تولید و عدم موفقیت بنگاه اقتصادی گردد. از این رو شرکت برای متقاضیان خرید کارخانه، خدمات زیر را ارائه می نماید:
جستجو و ارزیابی کارخانه های مناسب برای خرید
انجام کارشناسی فنی در بخش های مختلف
ارزیابی مجوزها و دریافت استعلام های مورد نیاز
انجام مذاکرات خرید
با توجه به اینکه فروش کارخانه با فروش سایر املاک تفاوت های بسیاری دارد، از این رو خدمات اختصاصی شرکت برای معرفی و بازاریابی کارخانه جهت فروش در بین بازار هدف تعریف شده، به شرح زیر می باشد:
یکی از خدمات شرکت برای کارخانه های در حال فعالیت و یا کارخانه های تازه تاسیس، تهیه طرح بازاریابی و کمیپن های تبلیغاتی در راستای افزایش فروش می باشد. خدمات زیر در این بخش به عنوان رئوس اصلی فعالیت ها تلقی می گردد:
در راستای ارتقا و توسعه سیستم بازاریابی و فروش کارخانه ها، خدمات اجرایی زیر ارائه میگردد:
شرکت با دارا بودن دپارتمان های تخصصی در زمینه طراحی، مشاوره، تامین و اجرای پروژه های صنعتی در بخشهای اصلی زیر به صنایع خدمات ارائه می نماید:
یکی از خدمات ویژه شرکت در بخش مدیریت ثروت، ارائه خدمات مشاوره برای سرمایه گذاری و یا تامین سرمایه از بین علاقمندان سرمایه گذاری در بخش صنعت می باشد. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود:
با توجه به گسترش استفاده از رمزارزها در دنیای امروز و نو بودن فناوری مذکور و وجود ابهامات بسیار در استفاده از آن، دپارتمان تخصصی ارز دیجیتال شرکت، خدمات زیر را به صنایع ارائه می نماید:
برگزاری دوره آموزشی خصوصی مبانی ارز دیجیتال
برگزاری دوره آموزشی خصوصی تجارت در ارز دیجیتال
برگزاری دوره آموزشی مبانی حقوقی ارز دیجیتال
مشاوره در جهت راه اندازی سیستم های استخراج ارز دیجیتال
مشاوره در خصوص انجام معاملات خارجی مبتنی بر ارز دیجیتال
مشاوره و انجام کارگزاری در خصوص معاملات ارز دیجیتال با هدف درآمدزایی
این مجموعه با دارا بودن شرکت های اختصاصی در کشور پرتغال، قادر است خدمات بین المللی زیر را به علاقمندان بخش صنعت، ارائه نماید:
ثبت و راه اندازی شرکت خصوصی و یا تولیدی در کشور پرتغال
مدیریت و راهبری کسب و کار در کشور پرتغال
اخذ اقامت از طریق ایجاد استارت آپ در کشور پرتغال
انجام خریدهای بین المللی از طریق کشور پرتغال
انجام فروش های بین المللی از طریق کشور پرتغال
مشهد، بلوار منتظری، نبش منتظری 7، ساختمان ساپکو، طبقه 2، واحد 7
همراه: 09153178711 09158274399 09153227138
تلفکس: 38454376 38441973 38441970
ایمیل: CEO@Ariaz.ir SCM@Ariaz.ir